VITAMÍNOVA BOMBA

VITAMÍNOVA BOMBA 
🍏 Jablkovo-mrkvový koláč 🍏 

NGREDIENCIE NA CESTO:
- 3 stredne veľké strúhané mrkvy
- 3 stredne veľké strúhané jablká (aj so šupkou)
- 100g mletého maku
- 3 žĺtka
- med podľa chuti 
-250g hrudkového tvarohu
-120g bieleho jogurtu
- 3 vyšľahané bielka 

PO UPEČENÍ BUDEME NA VRCHNÚ ČASŤ POTREBOVAŤ:
-120g bieleho jogurtu
- sušené jablká
- oriešky

POSTUP:
Všetky ingrediencie na cesto, okrem bielkov dôkladne spolu premiešame, ochutíme medom podľa potreby, nakoniec primiešame vyšľahané bielká. Dáme do silikónovej formy a pečieme na 175° C približne 40-45 minút. Záleží od toho aký máte šporák. 

Po upečení si koláč necháme poriadne vychladnúť (1-2h), aby všetko stuhlo a  nerozpadal sa nám. 
Keď nám vychladne, natrieme vrch koláča bielym jogurtom, dáme na naň sušené jabĺčka s orieškami a môžeme podávať :)

Prajem Vám dobrú chuť 🍎🍏🍎

RECEPT AJ VO VIDEO VERZII NÁJDEŠ NA: https://www.youtube.com/watch?v=6ib-84IsqVM



Komentáre

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto vitamínovú bombu som si veľmi obľúbil. :) Mám ju rád, keď prídem napríklad z behu alebo cyklistiky. :) Väčšinou ju mám vypitou ešte pred tým, než z náramku od Xiaomi stiahnem dáta do aplikácie, aby som vedel, koľko som najazdil a vyplynul. :) Je to fakt pecka. Ja si teda občas zahřeším a trochu si to prisladíme škoricovým alebo vanilkovým cukrom, ale to naozaj len výnimočne! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ZDRAVÉ BRYNDZOVÉ HALUŠKY

ZDRAVÉ ŽEMLE 💪💛